פרסום באינטרנט וקידום באינטרנט עבור כל בעל אתר אינטרנט הינו פרסום ממוקד שמטרתו לגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת באתר לדוגמא קנייה או יצירת קשר, כל בעל עסק ניתן לפרסם במספר ערוצי פרסום באינטרנט:
1. קישורים ממומנים כדוגמא גוגל, וואלה, ynet ו - facebook,
2. מודעות באתרי אינדקס כדוגמת דפי זהב.
3. חשיפת באנרים באתרים המבוססים טראפיק.
פרסום באינטרנט מה הכי טוב?
פרסום באינטרנט וקידום באינטרנט נותן לנו אפשרות למדוד את הנתונים בכל רגע נתון, יש אפשרות למדוד כמה אנשים הקליקו על המודעה, כמה גולשים מילאו את טופס של יצירת הקשר וכמה רכשו את המוצר. אל תשלמו כל פרסום לפני שתאספו את כל הנתונים ותוכלו לבדוק האם הפרסום באינטרנט מחזיר את ההשקעה.
רוב החברות בפרסום האינטרנטי מעוניינים בהתחייבות של שנה קדימה, חשוב לפני חתימת החוזה לעשות שיעורי בית ובעיקר לקבל נתונים של אחוזי ההמרה. ניתן להגיד בוודאות שלאחר חודש ניסיון ניתן להחליט האם הפרסום רלוונטי.
אנשי עסקים המשקיעים את כספם באינטרנט מעוניינים בערוצי פרסום שעובדים הכי טוב עבורכם.
ערוץ פרסום מסוים שלא עבד פעם, יכול להיות שבניהול שונה יעבוד היום. מומלץ לערוך ניסויים ולבדוק ערוצים שזנחתם בעבר.
פרסום בגוגל הוא הפתרונן האטרקטיבי ביותר בתקופת מיתון כאשר מעוניינים למקסם את ה ROI מהפרסום. פרסום באינטרנט במנועי חיפוש הינו ממוקד יותר ולכן ההחזר המיידי של ההשקעה מהיר יותר.
לעיתים אנו נתקלים בפניות של עסקים קטנים שמבקשים להקים קמפיין באינטרנט ופרסום ממוקד בגוגל בתקציב של כמה מאות שקלים.
האם ניתן להקים מסע פרסום יעיל עבור תקציבים מאוד נמוכים?
שיווק באינטרנט מצריך הבנה עמוקה שמנועי חיפוש, גוגל 2010 חכם יותר ומדויק יותר ונותן תוצאות איכותיות , מבחינת SEO הרבה יותר קשה לתמרן את גוגל לפי רצוננו.
שיטת הקפיצות גדולות במיקומי האתר על גבי עמודי תוצאות החיפוש הפכה לשיטה של זרימה טבעית של שינויים קטנים והדרגתיים.
אתר רלוונטי הינו אתר המתמקד התחום מסוים, במידה ותהיה רלוונטי יותר מאחרים וסביר להניח שתצליח בעבודת הקידום במנועי חיפוש בטווח הרחוק. רלוונטיות אינו רק מערך קישורים אלא מידע = תוכן.
אתר איכותי מייצר קישורים טובים בצורה טבעית. קישור טבעי בעל ערך גבוה יותר מאשר קישור שנוצר כחלק מפעילות של קידום אתר במנועי חיפוש, שיווק באינטרנט מוצלח יניב קישורים טבעיים.
ירון יוגב מומחה פרסום בגוגל אדס